En helg fylld med skratt och tårar..

Helgen har varit helt underbar, de har varit en massa skratt och fniss.
Jag har hunnit vara med och bygga hoppelihoppmatta, sola, bada, äta gott, dricka lite, dansat, kramat vänner mm.
Tyvärr har jag bränt min lilla kropp så den är röd som en alkis näsa.

Helgens mest minnesvärda stund var gårdagens telefonsamtal från Blomman.
-Hej, Var är du?
-På Bishop.
-Står någon här som vill prata med dig, vänta... (Han lämnar över telefonen till någon.. )
-HEJ! VA ÄR DU?!
-Öh... Bishop.. (Här börjar lilla jag skaka eftersom de är min kusin J.. *ler* Nä det gör jag inte men de var helt oväntat att de skulle vara hon)
Minns inte de direkta orden här men de betydde iallafall att jag skulle komma till Dallan, NU!
När jag kommer till Dallan står min Kusin J och hennes man Bempa alias Krille där och .. ja... står.
Kul att träffa dem sådär i nattlivet... näst intill spiknyker..  Det var en seg kväll igår.

Idag hämtade jag iallafall min älskade dotter och åkte och hälsade på min farmor.
Har nog inte sett min farmor så glad på länge, fick lite grejor som min far ägt och vi pratade lite extra om honom idag eftersom han fyllde år igår. De va lite därför jag va lite seg och moloken på gårdagens utgång.
När vi lämnade farmor åkte jag upp på graven en stund och bara satt.. grät som vanligt floder pga att jag saknar honom.
Om jag hade fått haft vårt sista samtal igen skulle det varit annorlunda. FÖRLÅT!
Jag vågar inte hoppas, och vågar inte tro.. men torsdag.. vi får se vad som händer.
Kanske.. kanske.. kan det få mig att må bättre.

Kommentarer
Postat av: bgn

Du vet väl att pappa hade lätt att förlåta. Han hade säkert förlåtit dig innan den dagen var slut.

2008-07-28 @ 07:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0