En underbar dag..

Idag har jag, Mojjo och Alex varit på Birsta halva dagen, inhandlade lite lådor till badrummet och lite annat smått och gott.
Var även och handlade lite mat till oss och hunden så nu är skafferiet och kylskåpet påfyllt igen.
Efter en sväng till Birsta och en biltur med en Mamma S och en Alex sjungandes barnvisor, hamnade vi nere hos familjen PUCKO och plaskade en stund i poolen.
Jag fick låna en bikini av Alex som satt perfekt tills de va någon som försökte få av mig bikiniunderdelen.. sedan ramlade den av, av sig själv. MYSIGT!
Skjutsade Alex till jobbet för att sedan... ja vad gjorde jag sen?!

CENSUR

Nu är klockan iallafall 21:20 och jag har ligger i sängen med datorn på magen.
Startade facebook och fick en smärre chock.
Om inte denna dag var perfekt innan så blev den. Tårarna sprutar av lycka och jag bara ler.
Är så otroligt lycklig för vad jag ser.. ett mail.. från min "lillasyster".
De va så länge sen vi hördes men jag tänker på dig varje dag. Jag och Mojjo pratar ofta om dig.
Åh va jag älskar dig gumman! Jag älskar dig¨på gränsen till lika mycket som Mojjo.
Vill ha dig här, vill att du finns här hos oss. Finnas för Mojjo.


Kommentarer
Postat av: H

Jag gissar att du drack KAFFE efter du hade skjutsats Alex. :)

2008-07-16 @ 22:15:21
Postat av: G

Kaffe är nog en bra gissning

2008-07-16 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0