Frukost?

Har varit ute med hundarna nästan 30 minuter i skogen.
Troja och Ymisen kommer otroligt bra överens. Plus att jag älskar att lalla runt i skogen för mig själv och bara fundera.
Känna lukten av skog, höra fåglarna kvittra och bara sitta på en sten och se hur hundarna flyger runt som 2 skogstroll.

Efter denna morgonpromenad bar det av in till jobbet, eller ner till jobbet kanske jag skall säga eftersom jag rastade hundarna i skogen 200 meter ovanför kontoret.
Frukostintaget bestod av en kopp kaffe och en halv chokladkaka, ska snart på Spisa hos Lisa och inta riktig frukost i form av mat och sedan 10:30 möta upp Trileia för att hjälpa henne en stund med barnen när hon har körlektion.
Minns knappt hur det va när jag tog körkort, minns bara att jag fick KUGG-OVE (min uppkörningsgubbe) att skratta och det hände tydligen inte så ofta.

Nä, nu skall jag ta och röra på mig, jag måste ju även hinna inhandla lite välling mm till Mojjo.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hoppas vid min gud att det bara är hunden som sovit över...;)

2008-07-07 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0