Hick Hick Hick

Ligger här och har fått hicka.. HEMSKT PÅFUND!
Det gör ju ont i hela kroppen, det är nästan lika hemskt som när man nyser eller svettas.
Hörde en sak på radion idag, var inte första gången jag hört detta uttryck men jag har aldrig riktigt tänkt på det innan,
Okysst fläckvis..
Är jag det? De kan jag ärligt talat inte svara på. (Mamma, jag har faktiskt varit gift och du har ju strikt uppforstrat mig med: Inget sex före äktenskap och det finns inga bevis på att jag inte hållt de. Mojjo är gjord efter giftemålet)
Får nog fortsätta fundera på det uttrycket.

I och med att vi pratar kyssar så bjuder jag på en gammal goding..förgiftade läppar..
Alice Cooper - Poison.


Kommentarer
Postat av: bgn

Tror att du har livlig fantasi när det gäller mamma???? Du var ju en väldigt pratglad tonåring, "fniss"

2008-07-20 @ 10:38:43
Postat av: Lotta

Hej hopp! Hoppas du har det bra i sommarvärmen. Tänkte passa på att fråga dig en sak som du säkerligen kan ge mig ett svar på. eftersom jag vet att du kan. Hur gör man när man vill lägga upp youtubeklipp i bloggen? Jag är inte så haj på sånt här? Ha en bra dag. kram lotta

2008-07-20 @ 18:39:09
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack ska du ha! Det var ju inte så svårt. Jag lyckades ;)

2008-07-20 @ 21:46:35
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0