Kommentar

Jenny om Ibland behöver man bara en axel..:
Jag tycker att det börjar bli lite ofta nu som du bryter ihop. Du kanske skulle behöva träffa någon som kan detta och prata av dej lite.


Mitt stora problem är att jag bryr mig för mycket om människor.
Jag vill helst rädda hela världen men de går inte...
Men min egen familj tänker jag försöka rädda in i det sista, när det gäller mina närmaste så skulle jag kunna vända mig ut och in för att hjäpa till. Men ibland behöver även jag ventilera, gråta ut.
Hade du vetat vad som hänt sista tiden hade du nog förstått min reaktion.

Kommentarer
Postat av: Sojung

vilken snygg header, besök gärna min blogg:)

2008-07-05 @ 11:49:42
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det kan nog var sant, men det lär jag nog aldrig få reda på. Ta vara på "ordspråket" sköt dej själv och skit i andra! Ibland kan den vara ganska skön. Vi kan inte rädda hela jorden, även om vi ville. Ibland kan det skada mer än göra nytta, och det är då vi mår skit, och är det någon som tackar en???NÄ!!

Det är lite åt det hållet jag vill komma. För lite är det ju så...att mår du skit mår ju Mojjan skit, och då är det ju frågan om det verkligen var värt att "rädda" någon?!

Själv tar jag inte skit från vem som helst och jag trugar inte större skitar än mej själv! och det tycker jag inte att du heller ska göra.

Kram Kussen

2008-07-05 @ 23:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0