MÅ BRA!

När andra vill må bra och ta hand om sig själv har de hemmaspan, äter god mat och tar hand om sig själva.
När jag ska må bra drar jag på mig S´s stora traktortröja och äter choklad och dricker massor av cola. *ler*
Sedan sitter jag och tittar på norska pojkar på TV.  Jag har alltid sagt att jag skall träffa en norrman, detta är nog en dröm jag haft sedan jag var barn och våran granne alltid hade sommarbesök av Steffen som kom från Norge.
Steffen var nog min drömkille på den tiden, minns att han va duktig på att jonglera med fotbollar.
Kanske var det som vann mitt hjärta, jag var ju ändå bara 10-11 år.

Var finns denna norrman som skulle ta mig med storm? Börjar det inte bli dags att dyka upp snart?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0