Nu blev de kvällen..

.. och det är dags att sova lite.

Ligger och pratar lite med Raje på msn, de är nog en av de underbaraste kollegor jag haft.
Skön kille!
Övriga kvällen har bestått av mer eller mindre välkomna besökare. Får tolkas som man vill.
Det mindre välkomna gick nog lika fort som han kom hit, insåg nog hur välkommen han var.
Ingen sårar min dotter, punkt slut!!
Men nu ligger jag här och funderar på om jag skall krypa ihop med Mojjo och bara snusa på henne eller om jag skall se en film. Ligger även och lyssnar på min underbara lilla jycke hur han gnyr och skäller i sömnen, jag älskar verkligen nätter då allt är tyst och lugnt. Jag uppskattar nätterna.
Så.. innan jag låter mer galen än vad jag är så... GONATT!
Sov gott tills solen går opp som lilla Ida hade sagt.

Kommentarer
Postat av: G

Go natt på dej med, och på dottra din

2008-07-15 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0