Saknar min Alexandra..

Haha.. nu använder jag hela hennes namn vilket jag vet att hon inte tycker om.
Men jag saknar verkligen Alex nu, har inte träffat henne sedan i Torsdags tror jag.

Idag vet jag inte vad jag och Mojjo ska hitta på.
Natten bestod av en massa sms till fd vänner som inte förstått att man kommer längst med ärlighet, så nu behöver de inte oroa sig för att behöva vara mina vänner. Folk som manupulerar, ljuger och försöker förstöra för andra kan jag klara mig uten. Thats it!
Men detta sms:ande höll mig vaken till 2.
Mitt bland dessa sms kom sms från S, samt ett telefonsamtal.
Åh va jag tycker om honom!! Han och Blomman var på Dallan och tog en öl och det sätter tydligen igång "busgenen" i S.
Skrattade för mig själv där jag låg i mörkret.

Efter många om och men somnade jag iallafall, men slog upp ögonen halv sex som vanligt, men somnade om snabbt.
Nu har vi precis vaknat och livet leker.. men en förkylning och en massa nysningar.

Ni som ringt i gårkväll och nu på morgonen, jag har haft så ont i huvudet att jag inte orkat prata.
En jordglob skala 1:1 innanför pannbenet är inte bra, det gör ont!

Ännu en tanke på Alex som ligger hemma och mår likadant.


Kommentarer
Postat av: N

Hur kan du hänga med Mr Nice Guy då? Med tanke på lögner mm

2008-07-24 @ 11:13:22
Postat av: Alex

Sött! saknar er med! Jag har haft tur idag, ingen huvudvärk eller feber! Så ja ska ligga ute i solen idag och njuta, men krya på dig.

2008-07-24 @ 11:16:00
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Alex

Och ja, du har rätt. jag hatar Alexandra, det låter juh som ja har gjort något riktigt fel, det är juh bara pappa, farfar och kanske farmor som säger de juh.

2008-07-24 @ 11:19:48
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0