Svarar jag samma som sist?

SISTA:
Personen som sms:ade dig
: D som skrev godnatt.
Personen som du kramade:  Mojjo just nu, annars va det nog lilla "mimmi".
Peronen som ringde dig: Mojjos pappa.
Personen som du ringde: Min mamma ang helgen eftersom Mojjo skall dit.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: "Mimmi" tror jag, eller Mojjo.
Alkoholdrycken: Tror de va vin faktiskt.
Bilfärd: Hem såklart..
Filmen du såg: Surfs Up.
Gången du grät: Minns jag inte.. 
Måltiden: Idag åt vi faktiskt fil och kalaspuffar.

VAD:
Gör du just nu:
Försöker få fröken trött att somna om.
Ska du göra imorgon: Birsta och handla, sedan Järkvissle å gratta Tildebus och efter det med Mojjo till hennes mormor.
Har du med dig in på bion: Trevligt sällskap.
Är det för färg på dina byxor:  Har inga på mig.
Är det för väder hos dig just nu: Mörkt, fortfarande varmt. Sommarnatt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Händerna.. vet att de låter konstigt.
Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa ett eget hem åt mig och Mojjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0