Trubbel

Känns som jag bara varit ett bollplank för mina vänner idag.
Även fast det gör mig ledsen att höra hur ledsen mina vänner är så är jag glad att de känner att de kan ringa mig,
Jag är verkligen på toppenhumör egentligen men jag oroar migoch bryr mig så mycket om dom.
3 av mina närmaste vänner har ringt eller sms:at idag pga att de inte mått bra.
Sista samtalet tog hårast. Hur kan ens partner trycka ner en så mycket att man kryper för den vad som än händer?
Man trippar på tå för att partnern inte skall hitta fel och brister att irritera sig på.
Är det inte meningen att man skall älska varandra för vad man är? Stötta varandra och prata med varandra när motgångar uppstår? Bara min åsikt.


Kommentarer
Postat av: Ronkan

Du är toppen som bollplank, men ännu bättre är du som uppiggnings-guru. Titta vad nöjd jag är -> :-D.

Någon är dum i huvet, och någon gång på något sätt kommer denna någon få sota för det.

Lina är världens bästa barnvakt!!!

2008-07-04 @ 20:43:11
Postat av: Angelica

Tack för komplimangen, behövdes idag så jag har en sån där dag då man är förbannad på sitt hår :S



Jo, jag har varit på marknaden i Valetta... Gillar dock den i Marsasloxx bättre.. Men det är sååå mycke folk! Har inte tagtit mig till Lagunen än, bara sett den ifrån färjan till Gozo...



Och jag håller med dig, man ska älska varandra för de man är och på lika villkor... Annars får man tänka om..



2008-07-04 @ 22:52:21
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0