Underbara arbete!

Nu sitter jag här bakom datorn på jobbet igen.
Telefonen i örat och en kaffekopp i handen. Dock ett privat samtal med Olisen.
Så underbart skönt att vara tillbaka på jobbet, visst att det är skönt att vara hemma någon dag då och då men jag älskar verkligen mitt jobb.

Vaknade i morse och såg att Mr.Niceguy skickat sms, detta sms följdes av fler och jag blir bara trött på hur en människa kan sluta kämpa och inte försöka göra det bästa av livet.
När jag kom på jobbet läste jag dock 2 kommentarer på tidigare inlägg.
Mike är en klok man, det visste jag redan innan kommentaren. Dags att Waynes:a tillsammans snart?
Och Bgn är den människa jag lyssnar på mest, min mor. Jag älskar henne otroligt mycket och uppskattar alla hennes råd och hennes otroliga förmåga att förlåta. Älskar dig mamma!

Under dagens gång har det kommit in fler kommentarer ang föränringar av en människa.
Det evrkar som vi alla är rörande överens om att en människa förändras JÄVLIGT sällan.
Så.. Vi skiter i det. OFF AND AWAY med Mr.Niceguy.




Kommentarer
Postat av: Mike

Jo att jag är klok har jag hört många gånger, men tyvärr är jag nog inte den Mike du tror men vi kan nog ändå ta en kaffe på waynes ändå och utbyta tankar och funderingar för du verka vara en trevlig tjej.

2008-07-02 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0