Alex och röda stumpor..

Morgonen började lite ovanligt. Stod inte det jag trodde i morgonens sms och Bergströmshumöret kom genast igång.
Blir tvärarg när jag inser att folk dömmer mig på felaktiga grunder.
Men men.. det läste sig snabbt och alla parter blev glada igen.

Läste sedan Alex blogg när jag kom in på jobbet, eller rättare sagt, skummade igenom den.
Har så jädra mycket jobb att jag snart blir galen. Hur skall jag hinna allt detta om jag skall ha utbildningar hela tiden.
Men min lilla gumma verkar haft en dålig dag igår. Får nog ta och ha våran "busdag" snart! Tror hon behöver den snart.
Men på måndag skall vi ju sitta på trafikskolan i 3 timmar, ÅH VA SKOJ!
Vi skall gå utbildningen så hon får övningsköra med mig, då kan vi roa oss mer än vanligt. Livsfarligt!

När jag sitter här som mest less, trött på pappa PUCKO och jobb upp till öronen så tittar jag ner på mina fötter och börjar tokskratta. Jag har Emilias strumpor på mig. Röda barnstrumpor med fjärilar på.
Det hör inte till vanligheterna, jag brukar ju ha svarta intersportstrumpor storklek... 5 storlekar för stor.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja! VILLE BARA TALA OM ATT KRILLE KOMMER HEM OM 4 OCH 1/2 TIMME OCH DÅ BLIR DET HÅNGEL =)BARA SÅ ATT DU VET!! MOAHAHAHAHA

2008-06-11 @ 11:28:20
URL: http://frubempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0