Är som en groda utan ben..

AJ!
Spillde precis hela min kopp kaffe i knät. AJ AJ AJ! VARMT!
Tur att de va på utsidan låret... *ler*
De är inte min kopp iofs, jag har stulit pappa PUCKOs kopp eftersom han ändå inte är på jobbet denna vecka och alla gästkopparna är i diskmaskinen.
Men detta är inte det enda jag lyckats med idag.
Svarar arbetsmässigt i min privata telefonen, slog mig i bordsskivan för en stund sedan så halva benet försvann, tappade ut hela min pappersmapp på golvet, välte ut min sopkorg med strimmlat papper, klirrat krukan i fönstret mm.
Var är det med mig idag?

Om inte detta var nog så klibbar mina fingrar fast i tangentbordet för att jag inte orkat tvätta bort vaxet (tror de är hårvax) från händerna.

Kommentarer
Postat av: Viktig petter

När skall damen lärasig skilja på norra och södraberget tro.
Är inte så säker att det var hårwax jag. *ler*

2008-06-03 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0