Dessa SMS

Fick precis sms från en kollega i STHLM. Sitter och småskrattar för mig själv med tanke på va sjuk denna människa måste vara för att våga skicka ett sådant sms till mig. Men jag tycker om honom ändå!
Älgjakt, brunstiga älgkor, lingon och vilda flickor, kan det bli bättre? HAHA!
Vet inte om jag vågar åka ner och jobba med det här gänget mera, men dom förgyller helt klart min vardag.

Nu ska jag ta och packa ihop lite grejor och åka ut med bilen och rekognosera samt inhandla pennor.
Insåg när jag kom på jobbet att jag inte har en enda penna på mitt kontor, skall även se om jag möjligen kan hitta lite häftklammrar och kanske reklamera hyllan på IKEA som jobbet köpte för flera månader sedan.
Skall vara en duktig tjej idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0