En vän...

Jag skrev tidigare ett inlägg om starka vänner.
Efter jag skrivit det tog jag dammsugaren och fortsatte städa.. men gång på gång kom samma tanka tillbaka i huvudet.
Jag har faktiskt hittat en ny vän, en riktigt bra vän.

Vill inte nämna hennes namn i bloggen även om hon tidigare än nämd, myckte pga rådande situationer kring oss båda.
Men hon är en av de underbaraste vänner jag har. Vi har bara känt varandra en kort tid men hon är ingen bekant.
Hon är en VÄN. Vi talas vid om nästan allt, inget känns konstigt att berätta.
Jag blir glad när jag ser att det är hon som ringer, då vet jag att jag får skratta en stund.
Jag vet att hon lyssnar på mig när jag pratar allvar och hon skämtar inte bort det som många andra.
Hon är en riktigt vän, en sån där jag vill behålla livet ut.

(Tror du kan lista ut att det är dig jag menar "svampen")


Kommentarer
Postat av: champinjonen

Dito!! Tack det värmde verkligen.Du är såååå bäst!!!

2008-06-17 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0