Ett inlägg bara för att...


Egentligen vet jag inte vad jag skall skriva, känner bara för att göra det.
Har inget vettigt att berätta eller roligt att komma med...

En rolig nyhet för oss hockeyfanatiker är att den finska landslagsbacken
Mikko Lehtonen skall komma till Timrå. Jag har följt finska landslaget lite
under året och han är riktigt duktig. Han har spelat i samma klubb som
MIN MIN MIN Petr Tenkrat.
Timrås sportchef Stefan Lindqvist ser positivt på att Mikko valt Timrå.
Känns ju bra att även sportchefen tycker valet är bra, hade varit rätt
"pissigt" om de inte ville ha honom i slutänden.

1 timma kvar tills våran utbildning börjar.
Idag skall jag lära mig lite mer om vårt nya sortiment och i morgon skall
jag lära mig ett av våra verktyg, det nya programmet vi skall jobba med.

Måste hitta på nått med Alex snart. Hon ville sticka till London till helgen men jag kan inte åka med sådan kort varsel.
Jag har lovat bort mig till Mr. Niceguy på lördagen. Nån tillställning i Matfors.
Men söndagen så blir det Sätna, lider lite för att jag missar lördagen.. grrr...
Men jag och Alex får sätta oss ner och planera ihop nått snart. Shoppingresa!
Nu är det dags för kaffe innan jag somnar..
Se, från att inte veta vad jag skall skriva fick jag ju fram en hel del onödig information. (7331040 000990)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0