Exempel på hur det är att ha barn..

Går ut i hallen för att hämta min telefon som ligger på hyllan, kommer in i köket..
Moa har hällt ut sin fil på bordet och torkar med hennes teckning hon ritade tidigare på morgonen, mitt i allt sitter katten Killer, även han insmord i fil.
Kastar ungen i duschen och går för att tvätta av katten och torka av bordet och stolarna i köket.
Då hör jag hur hon skiftar vattnet från kranen till duschen och tokskrattar, springer in och blir dränkt av vatten. Vatten i taket, på väggarna, sjöslag på golvet och en dyblöt tokskrattande mamma.
Förstår ni hur roligt vi har på dagarna, jag kan inte bli arg på denna unge.

Kommentarer
Postat av: H

Heja Mojjo.

2008-06-07 @ 10:41:36
Postat av: bgn

Sådan mor sådant barn jippiiii

2008-06-07 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0