Jag erkänner... jag är konstig.

Har precis borstat tänderna med Bamsetandkräm som är det absolut äckligaste som finns.
Lite sugen på att äta en apelsin bara för att höja denna känsla lite till.
Även fast jag står och får kräkreflexer när jag borstar tänderna fortsätter jag, jag kan inte låta bli att borsta tänderna på morgonen.. hellre kräks jag. Frågan i detta fall är var Mojjo gjort av min tandkräm eftersom hon lekte med den igår.
Det roliga med hela denna scen är att jag även borstar tänderna med Mojjos lilla barntandborste, en sån där liten figur med ben.
Är detta något jag börjat med pga min åldersnoja?
Är det av samma anledning som jag använder andras strumpor? Detta börjar bli lite avdelning-7-varning.
Men jag har insett att jag ofta har andras strumpor på mig, inte andras använda strumpor men som igår tex..
Emilias röda små strumpor med vita fjärilar, idag.. Alex bruna som hon faktiskt lämnade här självmant sist.
Själv äger jag bara svarta intersportstrumpor i storlek 40-45. Varför köper jag inte strumpor i min egen storlek?
Det är ca ett år sedan jag och Mojjos pappa valde att gå skilda vägar första gången men än idag köper jag strumpor i hans storlek. NÄ! Idag skall jag ändra mitt liv, jag skall åka på HM och köpa strumpor... i min storlek.. 35-36.
Stora framsteg!!.... eller storlek 35 kanske är SMÅ framSTEG.

Kommentarer
Postat av: alex

Nejnej ni är totalt fullt normala.

2008-06-12 @ 08:38:07
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0