Kanske, lite, möjligen.. om en stund..

Ja idag upptäckte jag att det faktiskt är så.. inget jag bara trott eller hoppats på.
Det är verkligen så..

I fredags köpte jag en "puck", men när jag skulle testa här i stugan tidigare idag så fungerade inte min privata dator.
Min backlight har dött totalt nu så i morgon skall jag lämna in den. Då blir det inga bilder de närmaste veckorna.
Nu sitter jag dock med min arbetsdator och jobbar och då funderar det perfekt.
Bredvid mig ligger Mr. Niceguy som precis lagt sina barn och han ser väldigt uttråkad ut.
Skall ta och vara trevlig eftersom jag är hans gäst. Har iallafall haft en underbar helg och jag hoppas det fortsätter i den här stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0