Saknar Mojjo

Nu kommer det ta lång tid innan mormor får låna sin älskling igen.
Åh va jag saknat lillan i helgen. Det första jag tänker göra i morgon är att åka och hämta henne.
Tomt i sängen utan Mojjo. Jag kan ärligt talat inte komma på en enda anledning till varför man vill vara barnledig,
för jag vill verkligen inte vara de.
Jag vill ha min Mojjo hos mig jämt. Dock så vet jag att det är bra att hon får vara hos mormor med.
Men i morgon kommer hon hem!!!!

Mamma älskar dig mer än livet själv lilla Mojjo!

Jag skrev en dikt en gång från Mojjo till hennes pappa på en farsdag.
Dessa ord kom nog mer från mig till henne än från henne till honom. Ni får tänka om lite i texten, tänk bort min pappa och tänk att de är jag som säger det till Mojjo. Hon är verkligen mitt allt, min Nr 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0