Sov på jobbet för då kan du fortare jobba..

..jobba fortare! JOBBA!

Denna ringsignal vaknar jag till varje morgon och idag är det så jag känner.
Sitter här och knåpar avtal med huvudvärk. Kanske inte så konstigt efter sista dagens alla händelser.
Känns som jag har en jordglob i huvudet idag, skala 1:1. Det är tydligen orkan i höger tinning samt att El nino härjar bakom ögonen. Trött som få efter nattens alla samtal..
Jag vill ha TIFFY! TIFFY!!!!
Premie, Uppläggning, abonnemang.. alla ord flyter ihop idag.. Upp-premie, premieläggning... TRÖTT!

Något hände i morse som fick mig hitta nya krafter. Tror verkligen att min far var inblandad i detta.
Jag har tjatat om ett tecken i flera år och i morse hände något som verkligen fick mig att tro att det finns saker man inte kan förklara på ett normalt och mänskligt sätt.
Även Mojjo reagerade på detta.. De va hennes ord som fick mig att reagera över att händelsen kanske inte var riktigt normal.
För en massa år sedan när jag var hemma hos ett av min mors dagbarn, vår granne, hände en liknande situation.
Den händelsen har jag ofta tänkt på men aldrig riktigt trott på den förklaring min mor gav..
(Mamma nu kan du kanske lista ut vad som hänt.. det var därför jag ringde i morse men du sov nog, RING MIG!)

Kusligt! Jag tror inte på sånt här och det finns en anledning varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0