Storsjöns strand



Denna kanske inte passar in just idag men det är den som spelas på radion just nu.
Den är fin, trots att det är en pojkbandslåt.
Jag sitter nere vid storsjöns strand och jobbar lite. Varför åka och sätta sig på kontoret när jag kan sitta precis nedanför i solen. Sitter och väntar på att pappa PUCKO skall avsluta sitt möte så vi kan åka tillbaka till Sundsvall.
Har ätit lunch med Olisen idag, de va skönt att träffa honom igen, de va otroligt länge sedan.
Han är snäll den grabben!
Åh va varmt det börjar bli.

Ikväll blir det troligtvis utgång om Annelie möjligtvis kommer upp. Inget bestämt men det vore otroligt skoj.
I morgon blir det dock utgång tillsammans med grabbarna grus. LÄNGTAR!
Sist jag var ut var i december, när Annelie var upp sist.

Just nu önskar jag att jag kunde se det onda i människor istället för det goda.
Jag vill kunna hata igen! Men istället är jag så jävla förstående att jag bara vill kräkas på mig själv.
Nu vill jag ha kaffe! KAFFE! Pappa PUCKO! Jag vill ha KAFFE!
Vi får ordna det på vägen hem tror ja!


Vad som än händer tänker jag iallafall åka in och säga hej på S i stan ikväll, han jobbar på Dallan ikväll.

Ja, jag vet.. jag är tydligen ingen Daltonsbrud, jag har hört det men nu tänker jag gå dit ändå. PUNKT SLUT!


Kommentarer
Postat av: Erika (WM-data)

Är in och läser din blogg igen... Blir lika... hmm... rörd varje gång! YG var i förra veckan. Tänkte att jag skulle ringa dig, men kom på att jag inte hade ngt nr. Sen var det liksom full huggning m alla 27 (!) barn så jag glömde bort det. Sköt om dig tjejen! Och har du tråkigt nån kväll eller helg så får du ta med dig Moa och "simma" över sundet på en fika! =)) Kram! //Erika

2008-06-27 @ 14:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0