Sveriges nationaldag

.. firades på stora torget inne i stan.
Där intogs festis, kaffe, wienerbröd och jordgubbstårta. Deta intogs mer bestämt på 1891, vilket är min favoritfik i stan.
Dagens firande började med Mojjo, och Alex men följdes senare upp av både Fredde och Mr.Niceguy.
De va varmt!! Mojjo rockade lös till Mojje som spelade för barnen, frågan är om jag och moa eller Alex hade roligast.
Måste säga att jag tycker Fredde och Alex är så otroligt roliga att se tillsammans, de är så underbara båda två.

Nu skall jag ta och färga håret innan jag kryper ner i ett varmt och långt bad.
Uppdaterar med bilder så snart Alex skickat över dem. Vissa tog med kameran men glömde minneskortet.
Murphys lag...


Kommentarer
Postat av: alex

vadå otroligt roliga!? Halåå? Missade jag något eller är du helt borta?

2008-06-06 @ 18:57:59
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0