Tack Fredde!

Åh va jag är glad att jag har denna människa som vän.
Han är den ende som vet allt just nu.
Han ringde för en stund sedan och frågade hur jag mådde och jag är milimeter från att bryta ihop totalt.
Han hör på mig hur jag mår, han berättade precis hur min natt sett ut, jag behövde inte säga något.
Han känner mig så otroligt väl. Skönt att inte behöva förklara. Skönt att gråta ut mot en axel som tillhör någon jag litar på till 100%. Jag vet att det jag säger stannar där, jag vet att han inte dömmer mig eller kommer med moralkakorna som alla andra.
Jag älskar verkligen denna människa. Den bästa vän jag kan ha nu.

Men som vanligt lyser mitt vanliga jag igenom. Det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0