Underbara läkemedelsindustrin.

Väckarklockan ringde som vanligt 06:45 men jag kom bokstavligen inte upp.
Värkte i hela kroppen.
Vid 8 va jag upp första gången med ett huvud stort som en jordglob i skala 1:1 och kroppen värkte för varje steg jag tog.
Vet ärligt talat inte vad detta beror på. Jag har haft ont i huvudet i 3 dagar nu.
Öppnade det gyllene skåpet i köket ovh där uppenbarade sig TIFFY framför mig. Tog 2 TIFFY och en Ipren, stoppade även i mig en allergitablett eftersom jag snorar så av hundarna.
Nu 09:40 börjar allt fungera igen. Nu är jag Fit For Fight. Nu skall jag bara klä på mig och sedan bär det av till jobbet.
Vad jag älskar dessa läkemedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0