Hur, när och var?

15 år sen - 1993

13 år och troligtvis ganska kaxig redan då.
Gick i skola i Hammarstrand och mina 2 bästa vänner hette Helena Ajax och Lillemor Jansson.
Då bodde jag hos min mor i B-gården på veckorna och hos min far i Järkvissle på helgerna.
 
1998 - 10 år sedan

18 år och bosatt i Sollefteå.
Gick Naturteknisk inriktning på GB-skolan och var tillsammans med Mattias Malmsten.
Dagarna spenderade jag med honom och min bästa vän Frikke Winterqvist, vi drack kaffe, skolkade från tyskan och på vintarna bodde vi på skotrarna.

5 år sen - 2003

23 år och bosatt i Göteborg.
Hade troligtvis precis börjar jobba på Securitas. Har för mig att detta var en ganska jobbig period i mitt liv.
Hade lägenhet i Lunden, umgicks massor med min "lillasyster" Linda och hittade på en massa bus.

3 år sen - 2005

25 år och hade precis gift mig. Blev gravid denna sommar och var väldigt nöjd med hur mitt liv såg ut just då.
Jobbade fortfarande på Secruitas men hade fått igenom min begäran på förflyttning till ny avdelning.
Minns att sommaren bestod av massor av resor till Marstrand, mycket bad och en massa tokerier. Livet lekte!

1 år sen - 2007

27 år och nyseparerad.
Skriven på adress med hus strax utanför Sundsvall men bosatt hos S pga rådande situation. 
Arbetade som ambulerande kontorist/telefonist medans Mojjo var på dagis.

3 månader sen - Mars

Mojjo fyllde 2 år.
Vi var/är bosatta strax söder om Sundsvall och livet lekte/leker.
Jag var en sväng till stockholm i den vevan för att gå utbildning och träffa alla goa kollegor.
Sålde mitt första jätteavtal vilket kändes helt underbart.

I går - 29 juni

Vaknade med både hund och katt i sängen. Trångt!
Spenderade några timmar i Berga med att prata ut om de sista veckornas händelser innan jag åkte till Jämtlands mörka skogar för att hämta Mojjo som varit hos mormor hela helgen.
En riktigt mysig dag!

I dag - 30 juni

Lämnat Mojjo på dagis, varit förbi ett bygge i stan och kikat, lämnat snus åt Mr.Niceguy och tagit en kaffe med pappa PUCKO. Har även fotat världens sötaste lilla invalida fågel.
Sitter just nu på jobbet och jagar en kollega för hjälp. Skall snart äta lunch för att sedan fortsätta boka möten till resten av veckan.

I morgon - 14 juni

Hoppas jag att jag skall få göra minst 2 möten. Mysa med Mojjo och möjligtvis dricka kaffe.

Om ett år - 2009

Hoppas jag på att jag fortfarande arbetar kvar med det jag gör idag, jag och Mojjo har hittat en ny bostad och även fått en tjänstebil. Livet i övrigt är troligtvis lugnt och planerat in i minsta detalj.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0