Välkommen hem Krille!

Nu har han kommit hem! Från mörkaste långt-bort-i-stans har Krille nu kommit hem till familjen B igen.
Märks på kusin J hur glad hon är. Skall ta och åka upp till dem och hälsa på nästa vecka, har så mycket inplanerat just nu att jag inte vet hur jag skall hinna med. Ser knappt vad det står i min kalender längre.

Vilkade av barnen i morse och gick och duschade, nu sitter jag här inlindad i ett badlakan och huttrar.
Skall snart åka in till stan och lämna in bilen på lite service, hoppas den blir bra nu.
Har 2 kundmöten idag, är faktiskt lite nervös. Det brukar jag inte bara.
Har dock ett par timmar på mig att förbereda mig.

Vill bara avsluta med att bamsetandkräm måste vara det äckligaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0