15 minuter kvar..

.. tills taxin skall komma.
Jag vill verkligen inte åka. Vill vara hemma med Mojjo.
Har precis ätit 2 mackor och sitter och pinar i mig en redbull för att vakna.
Flyget går om 1 timma och jag halvsover fortfarande.

Ja,ja.. det blir säkert skoj där nere mer. Ska bli roligt att träffa alla igen. Ulrika, Kristian mfl.
Jag är ju lite utanför här uppe i norr. Tror att min närmaste kurskollega kommer från Falun.
Som vissa frågade sist vi var nere: Kan du inte samåka med Enköping?

Det skall även bli skoj att träffa Annelie om vi hinner med det ikväll. Saknat henne. Kanske ta en fika på Vasagatan och prata lite skit. Berätta vad som hänt i våra liv på sista tiden. Inte nog med att vi pratar med varandra över telefonen var och varannan dag.

Jag vet att jag bara skall vara borta tills i morgonkväll men det känns som flera år när man är ifrån Mojjo.
Älskar dig gumman! Mamma väcker dig i morgon när jag kommer hem så vi kan pussas och kramas!

Tack familjen PUCKO för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0