All night long..

image285
Jag är verkligen en datanörd. Insåg det idag när jag fick ett telefonsamtal av en vän som behövde hjälp med datorn. Har legat i min säng nästan hela kvällen med datorn på magen och photoshopat. Skickade precis iväg 2 bilder till norge, lite extra jobb som jag tagit på mig nu när jag är hemma.

Saknar pappa PUCKO lite, får inte umgås med honom förrän på torsdag. Det känns konstigt.
De närmaste 3 veckorna kommer jag inte kunna umgås med honom mer än 4-5 dagar sammanlagt. SUCK!
Vill ha min pappa PUCKO här!!


Tack mamma för ljudfilen jag fick på telefonen. Den värmde!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gaska upp dej vännen! 2 månader har jag inte träffat min på, men snart så =))) Tiden går fort. Trust me. Era telefoner lär ju vara glödheta istället =))) Kram på dej

2008-03-10 @ 23:02:30
Postat av: Anonym

måste bara få säga att du är otrolig fin på den bilden även om du skriver att du är en datatnörd. =)

2008-03-11 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0