Allt efter sex är OK!

I morse vaknade Mojjan första gången kl 5:55, snälla pappa PUCKO klev upp och stoppade om henne på nytt.
Jag låg vaken en stund och lyssnade, Mojjan somnade om. Pappa PUCKO nämde något igår om att jag skulle få sova idag. SKÖNT!
När Moa vaknade riktigt var klockan över 9. Allt efter klockan sex är helt OK för mig.

Nu har vi varit vaken en stund och jag hör damen så kallad på våningen ovanför. Nu kommer hon smygandes nedför trappen. Hon ser ut att må bättre än igår. Då kanske man skall hjälpa henne att städa lite idag.
Hon målade ju om sitt rum och passade även på att bli krasslig efter att vi burit ut alla hennes grejor i allrummet uppe. Idag skall vi även städa gården och garagen. Alla BMW-bilarna skall tvättas och ställas upp för fotning.
Pappa PUCKO skall sälja 3 av sina 5 bilar.
En RX-7:a wankel -84.
En BWM 635 csi M -83.
Och en M5:a -03.

Nu skall jag dricka upp min dricka och slappa i soffan tills pappa PUCKO vaknat.
Möjligen jaga Mojjan lite.

Kommentarer
Postat av: Alex

Men ja vill juuuh ha Rx7:an:/ Snyyft..

2008-03-09 @ 10:34:20
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0