Älskar min föredetta pojkvän!

Åh Tack snälla Robert för att du hjälpte mig med datorn än en gång.

Backlighten på min dator slutade fungera i morse. Jag tog upp telefonen och ringde en av mina föredetta pojkvänner sedan gymnasiet. Den där killen jag fortfarande är kompis med men bara ringer när jag behöver hjälp med datorn. Han svade inte. SUCK!
Pratade in ett meddelande på hans mobilsvar och för en stund sedan ringde han upp igen.
Han fixade problemet. Nu kan jag jobba igen. Blev lite orolig eftersom jag inte kan leva utan photoshop.
Finns 3 datorer i mitt hem så jag är inte orolig att jag inte har en dator men det är bara på denna som jag har PS.
Nu behöver jag inte oroa mig för deadlinen jag har på onsdag. TACK TACK TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0