Född kaxig, dock inte snäll...

..men jag håller på att lära mig.
Slog igång datorn precis och såg att jag fått ett meddelande från Tom, tidigare nämd i msn konversation.
Jag bara njuter, Timrå kommer vinna i Ö-vik!

Vad gör jag vaken då?
Vaknade först av att mobilen ringde och väckte mig, hann bara lägga på så ringde världens underbaraste väninna och frågade hur jag mådde. Kände hon på sig att jag var vaken?
Det är sådant som kallas vänner. Någon som på något sätt känner när den skall höra av sig.

Det blir nog tyvärr inget mer sovande inatt. Mojjan har sån växtvärk att hon far runt som en skottspole i sängen.
Hon håller sig om benen och säger AJ AJ AJ! Försöker massera dem så gott jag kan.
Mår dåligt när jag märker att min ögonsten har ont. Sedan har hon fått en himla hosta inatt.
Har precis gett henne lite Ipren så nu hoppas jag att hon snart får sova.
Tur att det är repris på efterlyst..

Kram

Kommentarer
Postat av: SJ

You have two new worlds in defined me!

2008-03-17 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0