God morgon... njae, morgon iallafall..

Sitter här och trallar till lite musik, just nu Sister Hazel - Your Mistake (den finns längre ner i bloggen).
Skall väl äta frukost inom en snar framtid. Är trött och seg idag. Låg och hade beslutsångest halva natten.. hehe.

Skrattar lite när jag går igenom de dagliga bloggarna, Alex blogg är alltid roligast för i den står det nästan alltid dumma saker om mig. Igår hade hon skrivit om vårt nya jobbprojekt, sälja bilder på nätet.
Kanske inte så roligt för er dödliga, men jag som vet vad det handlar om ler stort.

Sedan tittar jag alltid in på Blixman för att se hennes bilder, läser om Egoina gjort nått nytt dumt, om Nevarinen fixat något fint eller om Maria fotat något nytt och roligt.
Den mest intressanta sparar jag till sist, Gabbens, den är tyvärr lösenordsskyddad så jag kan inte länka den, men jag får många skratt när jag läser om hennes liv.


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh vad kul :)

2008-03-29 @ 19:55:07
URL: http://nevnarien.blogg.se
Postat av: Gabriella

Försökte kommentera detta inlägg förut men lyckades inte, provar nu igen, jag ville säga att jag blev glad av dina ord om min blogg! Ha en bra dag :)

2008-04-01 @ 12:07:55
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0