Hur blir man kvinna? Är lösningen mer K..?

Uppkrupen med datorn i knät efter en dag med mycket släpande. Än en gång mördar jag en chokladkanin. Jag älskar verkligen påsk och jul pga all choklad.
Idag har jag släpat skoter så jag kommer ha träningsvärk i morgon i muskler jag inte trodde fanns.
Varför tycker jag inte om massage? Det kanske hade behövts i morgon.
Under den korta stund vi var hos min mor och plastpappa hann min plastpappa sätta en diagnos på mig.
Jag får för lite... k... Va skönt att det inte var värre! Jag som trodde det va nått större fel på mig.

Sedan har jag bestämt att jag skall bli mer kvinnlig. Jag skall bli sur och tvär när någon påpekar min vikt, jag skall lära mig analysera och älta gamla saker, jag skall bli svartsjuk och slå ett slag för riktigt kärringgnabb.
Jag skyller på min mamma eftersom det är hennes fel att jag växt upp med 14 grabbar.
MAMMA! Hur kunde du låta detta ske!
Tyvärr tror jag inte man kan lära "halvgamla" kärringar sitta. Jag kommer nog förbli rak och ärlig, inte gå bakom ryggen på folk, jag kommer inte kunna bli svartsjuk och tyvärr kommer jag nog alltid att ta saker för just för vad det är. Ledsen grabbar, jag vill gå upp 5 kg till i vikt och fanken ta er om ni inte frågar mig när ni sett att jag gjort de!

Är jag ett hopplöst fall?

Kommentarer
Postat av: Anonym

14 grabbar var väl att ta i?

2008-03-24 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0