Idag har jag...

...hjälpt pappa PUCKO att rensa lite på gården, tvättat bilarna för fotning och fotat dem efter att vi ställt upp dem utanför huset. Har även bogserat honom runt halva byn.

...hjälpt damen så kallad att städa hennes nymålade rum. Vikt kläder, stoppat undan böcker, dammtorkat och fixar hyllor.

...färgat mitt hår mörkt med ljusa slingor. Fick hjälp av damen så kallad och är ganska nöjd. Har inte haft slingor på nått år nu så det var väl dags.

...städat lite sedan jag kom hem. Det första Mojjan gjorde när vi kom hem var att starta sin lilla dammsugare så jag kunde inte låta bli.

...photoshoppat en massa bilder och insett att jag börjar bli beronde av skisser.

...pratat med mina 2 bästaste vänner, Fredrik och Annelie. Älskar er! Har även skrivit en massa mail och facebook-meddelanden till vänner och bekanta. Alltid trevligt!

...lagt huvudet på kudden i väntan på John Blund, om inte pappa PUCKO hinner hälsa på före.
Jag hoppas han kommer förbi sent för det betyder att det gått bra för honom ikväll.

Kommentarer
Postat av: emliss

kvistfritt kvastskafft.. nej hahhaha de går ju inte ens att säga långsamt :O :(

2008-03-09 @ 23:09:06
URL: http://emeliewragne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0