Idag känns det bättre..

Sitter här vid köksbordet och njuter av solen som skiner in genom fönstret.
Trött men livet känns helt OK. Har dock en unge som är lite småsur för att hon inte får äta sig mätt på kellogs frosties. Saknar barnen.. dom får faktiskt ta och vakna snart.
VAKNA!! Kanske skall gå upp och hoppa i deras sängar. Pappa PUCKO sover som en stock.
Drömde inatt att han lämnade mig, den drömmen va inge skoj. Vände mig om och kröp närmare honom och då la han armarna runt mig som han alltid gör. Lite kär är jag allt!

Nu skall jag ta och klä på mig riktigt och duscha igenom mitt hår, men först skall jag starta arbetsdatorn.
Skönt att kunna mjukstarta hemma när Mojjan inte är helt hundra. Stackars magsjuka busa.


Tänk att hennes 2-årsdag inte blev roligare än en massa gråt och skrik. Men hon fick ju fira innan. Tur att hon va frisk när hon hade kalaset iallafall.


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag kan erkänna att ja vaknade av någon väckarklocka kl 8, så var vaken ett tag, hörde Mojjan men somnade om igen:D Sen igen vid 9:D Ni var juh kvar när ja klev upp juh.. självförhållat

2008-03-05 @ 10:29:11
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0