Jag och min nyfunna vän..

Sitter här på jobbet och tittar ut genom mitt fönster, SNÖ!
Jag vill inte ha någon mer snö! Jag vill ha vår!
Dock så har jag fått en kompis på utsidan. En liten Ekorre hoppar runt ute på den översnöade gräsplätten vid parkeringen. Han stannar upp och kikar på mig och det ser ut som han fjantar sig bara för mig.
Jag har döpt honom till Harry!
Synd att jag inte har kameran med mig idag, får väl försöka ta med den någon dag så ni får se min nyfunna vän. Han brukar vara här utanför och hoppa.
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och invänta kvällen.
TIMRÅ!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja fi faen för snööööö... tänkte ju ställa på hojen o åka lite i helgen som kommer...men icke...
Får ta bilen till dig..

2008-03-18 @ 04:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0