Jobbig natt och katten PUCKO!

Natten har varit ett helvete. Mojjan vaknade ca 23:45 och spydde ner hela min sida av sängen. Som tur va satt jag och pappa PUCKO i fotänden och pratade. Mojjan brukar inte sova hos oss men hon va så orolig igår att jag valda att lägga henne hos oss. Förstår inte hur en sån liten människa kan få ur sig så mycket.
Jag hoppas verkligen att det beror på allt skräp vi åt igår. Tårta, kakor, godis mm.
Så idag jobbar jag hemifrån. Sitter här och går igenom kundregistret på datorn och inser att jag måste in på jobbet en snabbis för att hämta grejor.

När jag och pappa PUCKO vaknade i morse kröp vi ihop i soffan och drack varsin kopp kaffe. Dock så fick jag dela min med katten. Tydligen älskar katten PUCKO också kaffe precis som jag.
Inte konstigt att vi kommer så bra överens. Jag och min kompis.

Någon som vill ha 1 eller 2 katter förresten?
Mina 2 små odjur måste bort.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker ni vara hemma i kväll? Vi tänkte komma förbi och gratta Moa, eftersom i morgon är det innebandy träning hela kvällen, så då har vi inte tid.

2008-03-03 @ 10:12:29
Postat av: Sanna

fin blogg

2008-03-03 @ 10:20:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0