Kramsjuk..

Just nu vill jag ha en kram. Blev akut kramsjuk.
Ska jag kanske gå och tvinga J att kramas på jobbet?! Undra vad hans fru säger då.
Nä, jag skall skona honom från detta och fortsätta söka någon annan att krama på.
Tyvärr har vi ju en medelålder på detta arbete så man skulle kunna tro att vi håller i Sundsvalls PRO-träffar.
(Kanske inte riktigt så gammalt men som liten ung tjej bland alla äldre män känns det så)

På tal om liten ung tjej..
Idag var jag ute och gjorde en del av den enkätundersökning som skall vara klar i morgon till utbildningen.
På en av punkterna skall man skriva 3 ord man förknippar med mitt jobb. En av mina gamla kundkontakter svarade Otroligt Snygg Försäljare. DET ÄR JAG DE!
På punkten varför mitt arbete fick komma på kundmöten fick jag även svaret: Trevlig försäljare av någon.
TACKAR SÅ MYCKET!


Nu skall jag åka och inhandla hundmat, då kanske man kan få en kram av hunden iallafall.


Kommentarer
Postat av: Sixten

Ja gissa av vem ?

2008-03-25 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0