MMMS..

Sitter här med min kundlista och gäspar. Kanske skulle lagt huvudet på kudden ett par timmar tidigare igår.
Jag har börjar gruva mig för stockholmsresan, jag vill verkligen inte lämna Moa, om så bara för ett par dagar.
Det handlar om en natt, men det är en natt för mycket utan min lilla gumma. Dock så vet jag att hon har det bra där hon är.
Inatt har vi legat och kramat på varandra och hon innan hon somnade sa hon:
-Mamma kram, mamma puss.

Hennes tal har utvecklats otroligt mycket sista veckan. Hennes pappa missar så mycket, vi får nog ta och ringa honom lite oftare så kan får höra hur duktig hon blivit.
Frågade henne när vi kom på dagis var vi var och hon svarade glatt.
-Hemma!
-Nä Moa, var är vi någonstans nu?
-MÄ! Dagis! Mamma jobba, Moa dagis!
Hon är så rolig att hon säger MÄ hela tiden, låter som en förkrypt tonåring.

*******************************

Mitt skrivbord ser ut som ett bombnedslag idag, har papper överallt.
Men då syns det ju att jag gör något. Dock så orkar jag inte hänga upp de hyllor jag köpt, jag vill ha den tredje hyllan först annars ser det bara kontigt ut.
Ja, ja, jag får väl skylla på att jag väntar på att ryssarna skall invardera mig så det är ingen idé att sätta upp dem förrän det är över.
Nu skall jag dricka en kopp kaffe och fortsätta jaga kunder.


Kommentarer
Postat av: Alex

Allt såg bra ut, förutom att det regnar mars/april...

2008-03-10 @ 11:09:46
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0