Mys med Zäta i soffan.

08:20 vaknade jag av att Mojjan satt i sängen bredvid mig.
-Mamma, Tytte?
Hon har kommit smygandes medans jag sov. Hon har ju börjat sova i egen säng även här hos familjen PUCKO.
Vi låg och myste en stund men när hon blev för intresserad av pappa PUCKO klev vi upp, har ju lovat honom sovmorgon idag. Så nu sitter jag här i soffan och tittar på Mojjan som målar med kritor.

Mojjan: - Mamma måla! Titta!
Mamma: -Ja va fint gumman.
Mojjan: -JA! (Stort leende)

Även lilla kissen Zäta ligger här och myser med oss. Eller liten och liten. han är stor och lurvig.
Han och jag har verkligen blivit kompisar, kan det bero på att jag mutar honom med mat?


image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0