På topp igen..

Nu har man klättrat upp för Kilimanjaro igen. Nu har jag än en gång tryckt ner min flagga och är på topp.
Efter de sista dagarnas nedgångar så mår jag bra igen. Så där riktigt äckligt bra!
Se vad lite samtal med vänner och bekanta, ett röstmeddelande från en mor och en bamsekram från världens bästa dotter kan göra.

Idag blir det jobb jobb jobb, och efter jobbet.... NADA!
Jag blir bara hemma ikväll, kommer väl att städa som vanligt. Det är hockey men jag tyckte att pappa PUCKO kunde ta med sin dotter idag. Hon ville så gärna gå så jag tycker att hon skall få göra de.
Detta innebär dock att jag inte får mysa med min pappa PUCKO på flera dagar.

Nu skall jag jobba igen..

Kommentarer
Postat av: bgn

Tänk på att du är "rik" du har ju en underbar dotter. Men det har ju jag också!
Och dom går inte att köpas för pengar

2008-03-11 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0