Stulit av Mingla.

Jag brukar läsa Minglas blogg lite då och då och idag hade hon svarat på frågor.
Stal dem rakt av, dock så får ni andra svar av mig än av henne.
Kolla gärna in hennes blogg, den är läsvärd.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet och humor.
Hur var du som barn?
Vild och söt.
Vad tycker du om fildelning?
Älskar reklamen, ladda lagligt.
Varför bloggar du?
För att jag har tråkigt hemma och för att roa mamma.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Är inte vänskap också kärlek och tvärt om?
Vad kan man leva utan?
Räkor och tshirts.
Vilket är viktigast hos din partner?
Att han inte låter som en propellerflyg och att han är ärlig.
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
VA?! Kommer aldrig finnas harmoni i mitt liv. Skall alltid stula till det för att må extra bra.
Hur ofta lagar du mat hemma?
Nästan varje dag och är jag inte hemma lagat jag mat borta.
Vad skulle du göra med ett friår?
Rymma utomlands med Mojjan och leva livet. Eller öppna egen indrivningsfirma.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Mexikansk eller Kinesiskt, Då menar jag stark kinesisk mat. Som dom säger på kinarestaurangen i Östersund, Kinastark.
Hur svarar du i telefonen?
Välkommen till urologmottagningen Sundsvalls Sjukhus!
Nä, med mitt förnamn och i arbetstelefonen även med bolagsnamnet.
Är du pinsam på fyllan?
Vem är inte de, det är pinsamt att bli på fyllan men jag bjuder gärna på mig själv.
Vilken var din första konsert?
Måste ha varit nån sommarkonsert på "Backen" i Hammarstrand, typ Snowstorm.
Hur ser folk dig?
Med ögonen kanske? Vissa genom glasögon.
Människa som gör dig enbart ledsen?
Den lilla gubben i min dator som vägrar släppa ut musiken ur mina högtalare just nu.
Människa som gör dig enbart glad?
Malte, han sitter på min högra axel och säger att allt jag gör är bra.
Annars kommer väl Mojjan närmast.
Värsta känslan?
att känna sig mobbad på sin arbetsplats
Favorit tv-program?
Efterlyst. Jag har nog en liten förälskelse på GW Persson.
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
En heldag med Mojjan bestående av bus och åter bus. En hel dag utan gnäll.
När grät du senast?
Tydligen i natt i sömnen, annars var det nog ett par dagar sedan när det blev tjaffs om Mojjan.
Är du vidskeplig?
Vadå, det som händer det händer och händer det med händer är det bara trevligt.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Skulle vilja ha tillbaka min far.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Jag gillar inte blått och adliga människor är ju blåblodiga.
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Kommer inte på nått, jag gör nog oftast de jag vill.
Vart går din drömresa?
Jorden runt såklart.
Vem är ditt drömragg?
Bruce Willis!! Lättaste frågan hittills.
När blir man vuxen?
När man säger att man är lik sin mamma.
Vill du säga förlåt till någon?
Min far, han dog besviken på din dotter och jag kommer aldrig kunna säga förlåt och visa att allt blev bra.
Vem är din hjälte?
Min hund, han skyddar mig i alla väder. Han är min räddare i mörkret. Ni får klättra över honom i sängen för att komma år mig.
Vad tror du på?
TIMRÅ IK!
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Jag hade skapat en egen. Jobbig mamma söker förstående man.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Dumt att välja när man är både och.
Vad är lycka?
Lycka är en känsla. Se även glädje.

Lycka är en inhägnad mindre åker eller äng, enskilt ägd och utnyttjad.

Lycka är en jaktterm och avser den manöver som en flyende hare gör för att lura och undkomma förföljaren.

Lycka är titeln på ett musikalbum utgivet 1970 av Benny Andersson och Björn Ulvaeus.

Vilka personer beundrar du?
Min mamma för att hon nästan orkade med mig under tonåren. Jag blev ju iallafall en någorlunda bra människa enligt mig själv.
Vem var din första kärlek? 
 En kille kallad "Bubbas". Hörs inte det på smeknamet, låter det som godis måste det vara bra.
Vem har makten i ditt liv?
Mojjan, hon har redan lindat mamma runt lillfingret.
Har du någon dold talang?
Jag kan knäcka min högra tumme i konstiga vinklar.
Har du mobbat någon?
Nä, men jag vågade gå mellan mobbaren och den som mobbades.
Vilket djur skulle du vilja vara?
HARRY, min fotbollsspelande ekorrkompis.
Har du någon fobi?
Mörkt vatten! Ryser vid tanken..
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Den som gjorde dessa frågor hade inte träffat mig innan.
Har du snattat någon gång?
Nope, jag kan ju inte ljuga!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vet faktiskt inte hur jag hittade hit....
Blev full i skratt då jag läste att din första kärlek kallades Bubbas....
Jag var förtjust i en kille som kallades Bubbas, minns att han hade sin mormor (eller farmor) i Junsele och att han bodde i S-vall eller dyl....
*ler fånigt åt minnena*

2008-03-27 @ 00:24:56
URL: http://nettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0