Tänder på Mojjan..

Nu håller det på att komma fler tänder på Mojjan. Hon har dregglat några dagar och igår när jag var i Östersund ringde damen så kallad och berättar att Mojjan har 39,6 i feber. OJ!
Damen så kallad ville inte he någon sup och jag hade inget flytande Ipren. Bad henne ge Mojjan mycket vatten tills vi kom hem.
18:15 rullade vi in på gården och jag skyndade mig in och väckte lilla gumman. Fortfarande 39 gaders feber.
Hon fick en sup och sedan var det full fart. Hon busade och härjade, hoppade och stuttsade, busade som aldrig förr. Dock så märks det att hon har lite ont i munnen men det löser vi med att äta mariekex, dom kliar bra.
Idag är hon pån strålande humör.

Idag skall Mojjan åka till familjen B, dom skall ta hand om henne under hockeyn.
Hon skall få titta på när E2 spelar fotbollscup. Så glad att jag har denna familj Man kanske kan tigga till sig en kopp kaffe när man hämtar henne. Snart kommer även pappa B hem, det ska bli så skoj att träffa honom igen.
Nu ska jag och Mojjan duscha.. GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja....Akutvårdskunnig som jag är så kan jag tala om att 36,6 INTE är feber. HAHAHAHA
Jag förstår att du har skrivit lite fel, men roligt är det i alla fall HÈHEHEHE

2008-03-15 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0