Vet inte vilket ben jag skall stå på..

Att försöka diskutera med en människa som bara hör det den vill höra är inte lätt.
Jag säger en sak, människan vrider det till något annat.
Känns som vi pressar varandra in i något ingen av oss vill skall hända. Måste ta och rycka upp mig..
SKÄRPNING MAMMA S!

Stockholmsresan var helt OK även fast jag längtade hem hela tiden.
Det va skoj att träffa mina kollegor, lära oss något, dricka öl och lära oss lite igen.
Hann med att fika med Annelie, prata rosa dildos med Lasse (kollega) och gå på stan en sväng.
De va underbart att komma hem och snusa på Mojjan lite. Va även roligt att träffa familjen PUCKO igen.
Dom har tagit väl hand om min dotter.

Nu ska jag fortsätta jobba lite..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Senare idag utses vinnarna av de fantastiska underkläderna från Bodhi. Har du missat tävlingen? Skynda dig, du hinner fortfarande vara med i tävlingen!

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Stort lycka till!

2008-03-28 @ 09:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0