12:44 PIP

Klockan är snart 13 och jag och Moa har inte fått på oss några kläder ännu.
Vi som skulle åka in till stan och se på firandet av Norges nationaldag men vi hamnade i badkaret i över en timma. Eller vi klev upp men gick tillbaka så Mojjan har nu badat 3 ggr sedan vi vaknade.
Vi är riktiga blötdjur båda 2.
Skulle kanske ha tagit mig till Lagerhouse idag, har fått en massa ideer till mitt hem.
Nu skall jag sätta upp de fina keramiktavlorna jag tror min mor har gjort för ca 100 år sedan, jag vill fixa Mojjans rum och få upp hennes söta nallepuh och tiggr-tavlor samt hennes kotavlor.
Måste även komma på ett sätt att möblera i vardagsrummet sedan jag fick hem mina nya fotöljer.
Dock så måste jag sy nya överdrag, inte bra att ha vita när man har kladdiga barn.
Fotöljerna har redan okuperats av en liten svart katt, våran lilla killer. Där ligger han och gosar på en filt.
Ska se om de blir en promenad idag också, ska se om jag får med mig nått sällskap bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0