3

Tre namn jag går under:
Mamma av Mojjan.
Lillan av nästan alla mina nära vänner, detta pga mina små fötter.
Smågrus som är ett annat namn för Sandsten.

Tre saker som skrämmer mig:
Mörkt vatten har alltid varit min stora fobi. Hatar när jag inte ser botten,
Att något skall hända mina nära och kära. Först och främst min närmaste familj som innefattar MOJJO såklart, kusin J och hennes familj, min bror med familj, min mor och hennes man samt Alex och PP.

Tre saker jag har på mig:
Jeans från Only, ett av mina 2 par favoritjeans.
Svart linne från HM för 49 kr eller mindre.
Vit stor tröja från Only.

Tre sanningar:
Jag brukar duscha naken..
Jag har vita lakan i sängen just nu... skall byta ikväll.
Jag älskar min dotter mer än något annat.

3 tråkiga sanningar?!

Tre saker jag verkligen vill ha:
Svårt!
Finns inget jag känner att jag verkligen vill ha. Jag är ganska tillfreds med mitt liv och det jag har idag även om det går att utveckla på miljoner sätt till något bättre. Det är mycket jag vill ha men inget som jag verkligen, VERKLIGEN, vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0