Älskade lilla nyfikna mamma!

-Mamma S!
-Hej!
-Hallå!
-Tänkte bara fråga varför du är så förbannat jävla glad!
-De ska väl du skita i.
-Men varför är du så förbannat jävla glad?
-Mammor skall inte veta allt.
Småpratade lite, bokstavligen om väder och vind innan min mamma skrattar lite och lägger på.
Mammor skall inte veta allt, men tyvärr så har jag nog inga hemligheter för henne.

Med min mors fantasi kan jag tänka mig att hon får för sig en massa tok när hon analyserar min blogg, men MAMMA, det har ingen sexuell anspelning.
Jag har insett att det faktiskt finns helt underbara människor i min omgivning som verkligen gör det där lilla extra.
(Skvallrade jag inte det till mammsen i telefonen igår?)

Å du mamma! Det bästa med att svära när man är vuxen, det är att man slipper betala straffavgift på veckopengen! Jag hade ju den bästa att lära av... MIN FAR! Han svor för helvete jämt!

Kommentarer
Postat av: bgn

Passa dig så du inte mister 10 öre per svordom. Tror du blev utan veckopeng en vecka när du var liten.

2008-05-05 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0