Älskar mina kollegor.

Kom till jobbet idag och fick en order att sätta mig ner och ta en kaffe med teknikerna.
Vissa av dem hade redan hört vad som hänt de sista dagarna och ville kolla hur jag mådde.
Helt OK faktiskt!
Hade fått 2 biobiljetter från mina säljkollegor eftersom jag fyllde år förra veckan och det blev genast snack mellan teknikerna vem som skulle följa med. Tror jag hoppar alla förslag faktiskt!
Även J va inne i morse och pratade lite. Vet att han läser min blogg så jag förstod att han skulle komma in och kolla läget. TACK!

Nu väntar en massa telefonsamtal. Har massor av människor jag skall jaga idag.
Sedan blir det lite möten, hämta Mojjan och rymma till annan ort.
Verkade inte som "bonusbarnen" hade tid att ses ikväll. Jag längtar efter dom!
Pratade med Alex i morse och hon verkar må bättre. Så glad att hon pratat med sin far och att de är på G att lösa en del av problemen. Så skönt att höra att hon var på bättre humör, men jag kan inte låta bli att oroa mig ändå.
Lite hönsmamma är jag nog! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0