Äter tårta och myser..

Sitter här ensam och firar min födelsedag lite sent men bättre sent än aldrig.
Äter tårta och ser på film. Bredvid mig ligger en trött Mojja och sover.
Enligt någon så snarkar jag men jag tror inte jag kan snarka värre än denna lilla dam.

Kvällen har jag spenderat hos min kusin och deras familj. Älskar verkligen den här familjen,
Det märks att Moa mår bra av att vara där också, hon tycker otroligt mycket om dom.
Så glad att jag har min kusin, oftast är det lite jobbigt att hon oftast har rätt i det hon säger men denna gång var det skönt att hon förstod vad jag gnällde i... *ler*
Kusin vitamin klippte även Mojjans lugg och hon blev såååå fin.

Nu skall jag äta upp min tårta och fortsätta snusa på min underbara dotter och tänka på gårdagen.



Glömde nästan. MAMMA!! Jag har ätit ugnsstekt röding hos Kusin idag och det va gott!!


image456


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Grattis!

2008-05-13 @ 20:38:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: bgn

Ja det finns en del som gottar sig, men varför firar man födelsedag
en vecka efter man fyllt??

2008-05-13 @ 21:12:41
Postat av: G

Om du kan fira dej en själv en vecka efter så kan jag passa på och grattulera dej en vecka efter också.

2008-05-13 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0